Thursday, November 28, 2013

The Two-Dimensional Value Space in Theory The Two-Dimensional Value Space in Reality Value Change Pr


Arengu uuringud 1.Sissejuhatus. Areng kui konstrukt  Areng kui  vaatepunkt ja mõõdupuu Eesmärgid Töökorraldus Konstruktid ja küsimused Sotsiaalne muutus (social change) Kasv (growth) Areng (development, evolution) Sotsiaalne areng (social development) Progress (progress) Progress Moderniseerumine (modernism, modernization) (Post)modernism Innovatsioon (innovation) f ma Sotsiaalne innovatsioon (social innovation) Kokkuvõtteks f ma Arengukonstrukti kriitika Arengu-uuringud (development studies) kui uurimisvaldkond  esitlus 2. Inimese areng   Vaatepunktid f ma inimese arengule Meenutusi algsest ühiskodust Meie eellugu Ühised vanaisad: homo erectus (2,0 mln), homo neandertalensis (0,2 mln) Australopithecus afarensis  Homo sapiens -> tark inimene Antropogeneesi õied Arengutee Arenguteemalised vaidlused Arenguteemalised vaidlused Arenguteemalised vaidlused Norbert Eliase tsiviliseerumisteooria Norbert Elias (1897-1990) Individuaalne areng Lawrence Kohlberg Georg Lind, Ann Higgins, Lawrence Kohlberg (1927-1987), Jim Rest, 1982 at the Moral Education f ma  Conference in Fribourg  Heinzi dilemma Vastused Vastused f ma Moraalse arengu staadiumid Moraalse arengu sotsiaalne kontekst Abraham Maslow  (1908-1970) Maslow vajaduste püramiid Maslow: tung eneseteostusele Eneseteostus f ma Ennast teostavad inimesed Kokkuvõte: mis on muutunud/muutub inimese arengus? esitlus 3. Sotsioloogiline vaatepunkt: Inglehart, Welzel  A Human Development View on Value Change f ma Trends (1981-2006) Two Dimensions of Cross-Cultural Variation f ma Weak vs. Strong Secular-Rational Values
The Two-Dimensional Value Space in Theory The Two-Dimensional Value Space in Reality Value Change Progressing from Constraint to Choice A Human Development Model of Value Change or Maslowian Value Change (next slide) A Human Recession Model of Value Change Regressing from Choice to Constraint Net Value Changes within Cultural Zones (1981-2006) Cohort Differences throughout Cultural Zones National Cohorts‘ Value Positions related to the Action Resources Available in their Formative Years Let‘s Focus on a Central Component of Self-Expression Values and Its Implications: Postmaterialistic Liberty Aspirations The Democratic Implications of rising PLA Conclusion esitlus 4. Ühiskonna areng. Käsitlused, hindajad, vaatepunktid, andmebaasid   esitlus


No comments:

Post a Comment